Uczniowie NSPMS uczestnikami kampanii z Grzegorzem Krychowiakiem

Niemal co drugi uczeń polskiej szkoły podstawowej doświadcza różnych form dokuczania ze strony rówieśników, a skala zjawiska jest większa niż w gimnazjach. W ramach kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, uczniowie NSPMS wzięli udział w warsztatach propagujących zachowania koleżeńskie.
Dowiedzieli się m.in. jak bronić się przed dokuczaniem oraz jak pomagać innym w przeciwstawianiu się przemocy rówieśniczej. Udział w akcji zachęca do bezwzględnego reagowania na zachowania krzywdzące innych, a także prezentowania przyjaznych postaw wobec rówieśników. Ambasadorem kampanii jest piłkarz reprezentacji Polski, Grzegorz Krychowiak.klub-kumpli-320x320

„Zdecydowałem się na udział w kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, bo chcę pomóc w walce z dokuczaniem. Wiem, że dla wielu dzieci to poważny problem, a nie wszystkie wiedzą, jak sobie z nim poradzić. Dzięki tej akcji wszystkie dzieciaki przekonają się, że przyjaźń i szacunek do innych to najlepsza droga do bycia dobrym kumplem. „Bądź kumplem” znaczy nie dokuczaj, ale też nie pozwól dokuczać innym. Graj fair.”
https://www.youtube.com/watch?v=pM-5ditRvNE

Honorowy patronat nad kampanią Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” objął także Rzecznik Praw Dziecka, Marek Michalak.

Categories: Aktualności